PRE FIRMY

Areál okruhu SLOVAKIA RING je vďaka svojmu komplexnému riešeniu a modernému poňatiu atraktívnym miestom pre domáce i zahraničné podujatia prestížneho charakteru. Ak hľadáte pre Váš kolektív alebo obchodných partnerov adrenalín, zábavu, bezpečnosť alebo len oddych – ste na správnej adrese. Pripravíme Vám event šitý na mieru, vybrať a kombinovať si môžete aktivity celého areálu.

ŠKOLENIA, SEMINÁRE, KONFERENCIE

Pripravujete školenie, seminár alebo konferenciu? Z našej širokej ponuky variabilných konferenčných priestorov a kancelárií si určite vyberiete. Vyberať môžete až z 20 rôznych priestorov, ktoré vieme doplniť veľkokapacitnými stanmi a z 32 pretekárskych boxov, ktoré Vášmu eventu dodajú jedinečný nádych. Samozrejmosťou je špičkové technické vybavenie, exkluzívne zázemie, profesionálny personál, ktorý zabezpečuje event podľa Vašich predstáv.

Celý areál je pokrytý vysokorýchlostným Wi-Fi internetom, samozrejmosťou je bezplatné parkovanie a výnimočný catering zostavený podľa Vašich požiadaviek.

CATERINGOVÉ SLUŽBY

V rámci celého areálu Vám vieme pripraviť občerstvenie podľa Vašich predstáv od klasických bufetových stolov v mobilných stanoch na miestach, ktoré Vám budú najviac vyhovovať až po luxusné stolovania v priestoroch hotelovej reštaurácie, prípadne vo VIP priestoroch okruhu a motokárového centra. Počas štandardnej akcie ponúkame výber jedál z denného menu v priestoroch paddockovej reštaurácie.

PRENÁJOM OKRUHU SLOVAKIA RING

Exkluzívny prenájom pretekárského okruhu je vhodný pre:

  • výrobcov a dovozcov automobilov a motocyklov: testovanie, predvádzacie jazdy, produktové školenia,
  • firmy a ich obchodných partnerov: teambuilding, firemné eventy, prezentačné dni,
  • klubové tréningy a preteky: prenájom areálu pretekárskym agentúram, agentúram zaoberajúcim sa organizovaním akcií a športovým klubom,
  • medzinárodné preteky: organizovanie medzinárodných, národných a voľných súťaží automobilov, motocyklov a motokár.

Okrem samotnej dráhy si môžete prenajať aj boxy (30 boxov), VIP miestnosť s kapacitou 200 osôb s prístupom na vyhliadkovú terasu, konferenčné priestory s kapacitou 150 ľudí a VIP tribúnu pre 1100 ľudí.